کنسلی در شرایط خاص برای مهمانان و میزبانان به چه شکل است؟

کنسلی در شرایط خاص برای مهمانان و میزبانان به چه شکل است؟

اگر به دلیل وقوع شرایطی خاص نیازمند کنسل کردن تجربه‌ای که ارائه می‌دهم باشم، شرایط به شکل است؟

ممکن است بعد از بررسی شرایط و دلایل شما مبنی بر دلایلی که تجربه خود را کنسل کرده‌اید بتوانیم یک حکم برای بازگشت پول به حساب شما یا حذف جریمه‌های کنسلی صادر کنیم. در بخش زیر شرایطی را که می‌تواند به صدور این حکم ختم شود نوشته‌ایم. قبل از اینکه تجربه‌ای را کنسل کنید، لطفا ابتدا این شرایط را بررسی کرده و مطمئن شوید که با شرایط شما مطابقت دارد و اینکه قادر به تأمین مدارک مورد نیاز برای بررسی شرایط هستید.




شرایطی که نیازمند ارائه‌ی مدارک و اسناد برای صدور حکم هستند

مرگ میزبان، مهمان یا فرد نزدیک به ایشان (اعضای درجه یک خانواده) شامل این شرایط است. در صورت وقوع، از شما درخواست می‌شود تا یکی از اسناد زیر را برای ما ارسال نمایید:




  • گواهی فوت
  • آگهی درگذشت
  • اخبار یا مقالاتی که در روزنامه در این باب منتشر می‌شود


مریضی جدی میزبان، مهمان یا شخصی که به همراه میزبان/مهمان اقدام به ارائه‌ی تجربه/شرکت در تجربه می‌کند. برای اثبات این امر از شما درخواست می‌شود تا گواهی پزشکی را از سمت یک پزشک عمومی یا متخصص با اعلام اینکه شما به دلایلی مشخص قادر به حضور در تجربه نبوده‌اید ارائه دهد. تاریخ این گواهی باید حتما بعد از زمانی باشد که تجربه توسط مهمان رزرو شده بوده است یا بعد از زمانی باشد که تجربه توسط میزبان ثبت شده است.


قوانینی که ممکن است از سمت دولت برای شما اعمال شده باشد. از جمله‌ی این موارد می‌توان به ممنوعیت در سفر، حضور در دادگاه یا انجام وظیفه‌ی سربازی اشاره کرد. از شما درخواست می شود تا کپی اسنادی که دولت یا حکومت در باب شرایط فوق برای شما ارسال کرده است را برای ما ارسال نمایید. تاریخ این اسناد باید بعد از زمانی که تجربه را ثبت کرده‌اید/تجربه را رزرو کرده‌اید باشد و در آن حتما به اسم کامل شما اشاره شده باشد.


بسته‌شدن راه‌ها یا فرودگاه‌ها که باعث میشود ارائه‌ی تجربه یا شرکت در آن عملا با نرسیدن مهمان/میزبان به مقصد غیر ممکن شود. این موارد می‌تواند بسته شدن راه‌ها یا جاده‌ها به دلیل شرایط طبیعی، زلزله، سیل یا بهمن یا بسته شدن راه‌ها بنا به تصمیم دولت باشد (ترافیک جاده یا کند پیشرفتن اتوموبیل‌ها شامل این شرایط نیست). از شما درخواست می‌شود تا اعلامیه‌ای مبنی بر وقایع فوق را برای ما ارسال کنید. این اعلامیه می تواند در رابطه با بسته شدن راه‌ها، فرودگاه‌ها و یا اثباتی درباره‌ی این که پرواز شما کنسل شده است باشد.







شرایطی که نیازمند بررسی ویژه می‌باشند

این شرایط نیازمند ارائه‌ی مدرک خاصی نیستند اما تیم لیفت به صورت مستقیم آن‌ها را بررسی خواهد کرد و در صورت نیاز برای حصول اطمینان از اینکه آیا این شرایط تاثیری روی مهمان/میزبان داشته است با ایشان تماس خواهد گرفت:

شرایط ویژه‌ی سیاسی که مهمان/میزبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به طور مثال می‌توان به شرایط زیر اشاره کرد:






  • خشونت یا اقدامات تروریستی
  • حضور ویژه‌ی ارتش یا نیرو‌های امنیتی در منطقه
  • آسیب شدید به منطقه‌ی ارائه‌ی فعالیت که میزبان یا مهمان قرار است در آن حضور داشته باشند

بلایای طبیعی که باعث می‌شود مهمان یا میزبان نتوانند سفر کنند یا تجربه‌ی مورد نظر را ارائه کنند/در تجربه شرکت کنند یا شرایط را از نظر امنیت جانی برای مهمان یا میزبان تهدید‌آمیز می‌کنند، به طور مثال:






  • طوفان‌ها شدید
  • زمین‌لرزه/زلزله
  • سیل
  • سونامی
  • آتش‌سوزی‌های فراگیر
  • یخ‌زدگی و طوفان‌های یخی

شیوع بیماری‌های واگیر‌دار که به صورت ناگهانی در منطقه اتفاق می‌افتند یا عده‌ی زیادی از مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این موارد شامل بیماری‌هایی که از قبل در یک منطقه وجود دارند یا به صورت همیشه حاضر در آن منطقه وجود دارند یا بیماری‌های عمومی مانند سرما‌خوردگی نمی‌شود.







مراحل بعدی

در صورتی که شرایط فوق را مطالعه کرده‌اید و تایید می‌کنید وضعیت شما شامل این شرایط است ابتدا تجربه‌ی خود را کنسل کرده و سپس با ما برای ارائه‌ی مدارک تماس بگیرید. ما شما را برای پیشبرد مراحل بعدی یاری می‌کنیم، این مراحل شامل ثبت مدارک مورد نیاز از سمت لیفت یا بررسی شرایط از سمت تیم لیفت خواهد بود. درخواست بازگشت وجه میبایست نهایتا تا ۱۴ روز بعد از وقوع این شرایط ویژه به دست ما برسد، در صورت مغایرت زمانی یا گذر از بازه‌ی زمانی ۱۴ روز هیچ یک از قوانین بالا اعمال و ترتیب اثر داده نخواهد شد.