شرایط کنسلی تجربه برای مهمانان در لیفت به چه شکل است؟

شرایط کنسلی مهمانان

برای دریافت کامل وجه پرداختی میبایست حداقل ۷ روز قبل از شروع تجربه یا در مدت زمان ۸ ساعت از زمان خرید تجربه اقدام نمایید.


تغییر زمان حضور مهمان

شما می‌توانید برای تغییر سانس تجربه‌ی خود ۷۲ ساعت قبل از زمانی که تجربه قرار است شروع شود اقدام نمایید.

اگر در زمان تجربه‌ی خود تغییری ایجاد نمایید، شرایط کنسلی برای مهمانان بر اساس تاریخ اولیه خرید شما و تاریخ اولیه شروع تجربه (اولین باری که تجربه را خرید کردید و اولین باری که تجربه قرار بوده به شما ارائه شود) محاسبه می‌شود.


تجربه‌هایی که در چند روز ارائه می‌شوند

بعضی از تجربه‌ها طی چند روز ارائه می‌شوند و یا به شکلی هستند که مهمان‌ها چند شب را در کنار میزبان میمانند (تجربه‌های سفر یا تور). برای این نوع تجربه‌ها شما در حالتی شامل قوانین دریافت کامل وجه هستید که ۳۰ روز (یک ماه) قبل از شروع تجربه کنسلی خود را اعلام نمایید یا در کمتر از ۸ ساعت از زمان خرید تجربه‌ی خود را کنسل نمایید.


کنسلی‌هایی که مرتبط به احراز هویت مهمانان هستند

بعضی از تجربه‌ها از مهمان میخواهند که خود را احراز هویت کنند (این روند فقط ۱ بار اتفاق می‌افتد) و در صورتی که مهمان قادر به ارائه‌ی مدارک معتبر نباشد یا به هر دلیلی نتواند این روند را طی کند در مدت زمان ۴۸ ساعت از خرید تجربه، بلیت خریداری شده به صورت خودکار کنسل شده و مبلغ به صورت کامل به حساب کاربر واریز می‌شود.


کنسلی‌هایی که مرتبط به شرایط آب و هوایی هستند

اگر شرایط آب و هوایی تهدیدی برای جان یا امنیت مهمان‌ها ایجاد کند، چه قبل از شروع تجربه و چه در حین برگزاری آن، میزبان می‌تواند ارائه‌ی تجربه را کنسل کند. اگر این اتفاق بیفتد وجه پرداختی به صورت کامل به کیف پول شما منتقل خواهد شد.


کنسلی به دلیل شرایط خاص و غیر قابل پیش‌بینی

برای دریافت اطلاعات بیشتر به شرایط خاص کنسلی مراجعه کنید. اگر به دلیلی وقوع اتفاقی ضرب العجلی نیازمند کنسل کردن تجربه‌ی خود هستید ممکن است از شما بخواهیم مدارکی را مبنی بر اثبات این شرایط برای ما ارسال کنید.